General

Cum promovezi și tu neintenționat toate postările de rahat de pe Facebook

cumputer frustrare

Chiar dacă o faci neintenționat, printr-un comentariu care dezaprobă complet o postare, sau printr-o reacție negativă (emoticonul nervos), promovezi acea postare. Practic înjurând o postare, o ajuți să crească în popularitate. Dacă te simți cu musca pe căciulă, citește mai jos câteva explicații.

De ce se întâmplă asta? Cu cât o postare pe Facebook are mai multe reacții și comentarii, cu atât are un reach mai mare. Prin reach înțelegem numărul de persoane care văd postarea respectivă. Dacă te enervează o prostie de postare pe Facebook, printr-un emoticon de „furie”, sau un comentariu prin care înjuri autorul, nu faci decât să atragi atenția prietenilor tăi de pe Facebook asupra postării respective, mărești reach-ul postării, adică o promovezi.

Cum publicitatea negativă, nu e chiar cea mai negativă, cu cât postarea ajunge la mai multe persoane, cu atât mai bine pentru scopul autorului.

Ignoranța e cea mai bună soluție. Ai văzut o mizerie de postare care la rândul ei promovează o mizerie, nu o băga nicicum în seamă decât dacă ai timpul și dăruirea necesare să dai report (vezi aici cum poți să faci asta), sau să iei alte măsuri pentru a nu mai primi în feed astfel de postări. Ideal ar fi să filtrezi paginile pe care le urmărești, grupurile în care te afli și prietenii din listă.

Dacă totuși nu te poți abține, caută un comentariu cu care ești de acord și da-i un like, astfel o să apară în topul comentariilor și va fi văzut de mai multe persoane.

Facebook-ul e plin de prostii, toate idioțeniile din lume circulă în fiecare secundă și nu pot fi oprite. Tot ce putem face este să nu le sprijinim. Nu cred că asta o să imbunătățească masiv calitatea conținutului de pe internet, dar mi-ar plăcea să nu mai vad sute de comentarii și emoticoane la postări care nu au nicio treabă cu realitatea.

Sper că ți-a plăcut. Apreciez dacă îl distribui. Mulțumesc și te mai aștept!

E gratuit și nu stai la coadă

Vei primi newsletter săptămânal, nu uita să confirmi înscrierea pe e-mail

Sau dă like pe Facebook

Lasă un comentariu

Comentariul tău*

Numele tău*
Site-ul tău