Google a anunțat oficial că începând cu data de 24 Iulie 2018, va apărea noul brand Google Ads, cu un nume și un logo nou. URL-ul va fi schimbat din adwords.google.com în ads.google.com.
Nu este necesară nicio acțiune din partea utilizatorilor referitoare la această schimbare, întrucât nu vor fi afectate campaniile. Pentru orice întrebare sau nelămurire se pot trimite cereri spre Help Center.
Google Ads
Google Adwords a fost lansat acum 18 ani și a ajutat în tot acest timp afacerile să crească prin intermediul motorului de căutare. Platforma a suferit multe modificări și îmbunătățiri în ultimii ani, majoritatea pentru a ușura și optimiza modul în care reclamele sunt create și livrate.
Google se laudă acum că noua platformă va ușura și mai mult plaftorma de Ads, o va face mai accesibilă tuturor afacerilor, indiferent de dimensiunea acestora și specialiștilor, indiferent de abilitățile acestora. Google Ads va permite promovarea anunturilor prin toate mediile posibile, Youtube, Google Maps, Google Play, etc
Mai mult decât atât, în platformă va fi introdus pentru afacerile mici și un nou tip de campanii, care folosesc tehnologii de machine learning. Acestea vor ajuta specialiștii să creeze campanii eficiente mult mai ușor. Pe 10 iulie va fi un livestream despre acest subiect, înscrierile se fac aici.
Google Marketing Platform
DoubleClick by Google și Google Analytics 360 vor fi unite sub titlul de Google Marketing Platform pentru a avea mai multe date, pentru a ajuta specialiștii să creeze campanii mai bune și mai eficiente. Google Marketing Platform anunță și Display & Video 360 care aduc împreună funcționalități din DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio și Audience Center
Google Ad Manager
Cea de-a treia noutate prezentată este acest panou de control refăcut prin care se aduc împreună DoubleClick for Publishers și DoubleClick Ad Exchange sub numele de Google Ad Manager. Platforma centralizează complet programatic acțiunile utilizatorilor și practic ne aduce la îndemână toți utilizatorii Google, indiferent de device-ul pe care îl folosesc, sau tipul de conținut pe care îl urmăresc.
Mai multe detalii vor fi prezentate de oficialii Google prin livestream în data de 10 iulie.