Marketing

Google permite titluri și descrieri mai lungi în pagina de rezultate. Ce e de făcut?

Google

Faptul că Google a renunțat complet la coloana cu rezultate plătite din dreapta a adus inevitabil mărirea coloanei principale a paginii de rezultate ale căutărilor. Așadar s-a ajuns la o lățime a coloanei de rezultate de aprox. 600px plecând de la 500px cum eram obișnuiți.

Titlul

În urma acestei redimensionări, au venit și schimbări asupra dimensiunilor titlurilor si meta descrierilor care apar pe pagina de rezultate. Lungimea titlului care e acum undeva la 70 de caractere trece printr-o mărire considerabilă de 10-15 caractere.

Descrierea

Descrierea se poate întinde pe 3 rânduri și poate ajunge până pe la 270 caractere. Aici ar fi important sa completăm toate cele 3 rânduri pentru a ocupa cât mai mult loc în pagina de căutări. Având în vedere că Google nu calculează dimensiunea în caractere ci în pixeli, cum literele i, l, t sunt mai înguste, numărul de caractere poate fi chiar și mai mare.

Pe varianta mobile titlurile vor avea chiar până la 78 de caractere, adică mai mult decât pe desktop, ceea ce poate reprezenta o provocare.

Toate aceste modificări trec încă prin A/B testing, adică nu apar tuturor și nu sunt încă definitive. Nu aș sugera să vă apucați încă de modificări, dar cel mai probabil aceasta va fi varianta finală. În cele din urmă o să avem posibilitatea să mai adăugăm 2 sau 3 cuvinte în titlu, which is nice.

Sper că ți-a plăcut. Apreciez dacă îl distribui. Mulțumesc și te mai aștept!

E gratuit și nu stai la coadă

Vei primi newsletter săptămânal, nu uita să confirmi înscrierea pe e-mail

Sau dă like pe Facebook

2 comentarii
  • Inspiredomain Feb 5,2017 la 14:50

    Am câteva situri indexate în Google după keyword-uri targhetate. La unele apar Titluri și descrieri setate de mine iar la unele apar descrieri preluate de google din textul paginii.

    Setarea titlului și descrierea paginii principale a unui blog o realizez prin doua metode:
    1- General Settings – Site title + Tagline
    2- Editare pagina principala – Seopressor Settings – Meta title + Meta description

    Cum este corect sa setezi Titlul si descrierea pentru o pagina din blogul tau pentru ca google sa o ia in considerare?

    • Bogdan Feb 5,2017 la 19:44

      Din general settings poti seta title si tagline pentru site, de obicei Google le ia default pe alea cand nu gaseste altceva, dar nu e cea mai fericita optiune. Recomand All in one seo pack sau Seo by Yoast in care sa poti sa setezi titlul si descrierea atat pentru pagina principala, cat si pentru celelalte pagini. Doar cu setarile default din WordPress nu prea ai ce sa faci, dar in acelasi timp incearca sa nu folosesti mai multe module SEO ca sa nu apara conflicte intre ele.

Lasă un comentariu

Comentariul tău*

Numele tău*
Site-ul tău