Google a adus modificări la pagina de rezultate în sensul că a renunțat la sidebarul cu reclame din dreapta și a adăugat un al 4-lea link plătit la începutul listei. Este o modificare majoră în urma unor teste care au început încă din 2010. Schimbarea nu a fost făcută publică încă, dar modificarile sunt deja vizibile în căutări (nu încă permanente) .
“We’ve been testing this layout for a long time, so some people might see it on a very small number of commercial queries. We’ll continue to make tweaks, but this is designed for highly commercial queries where the layout is able to provide more relevant results for people searching and better performance for advertisers.” – Declarația oficială Google
Apariția celui de-al 4-lea rezultat plătit se va întâmpla în principal în cazul căutărilor de produse cu intenție clară de cumpărare, unde competiția este mai mare. Mai jos găsiți un exemplu:
Alte 3 rezultate plătite vor fi afișate în partea de jos a paginii, dar nu în sidebar. Modificarea este globală și afectează toate limbile. Mie mi se pare puțin nefirească schimbarea având în vedere ce dimensiuni și rezoluții au monitoarele în ultima vreme. Pe un monitor 4K coloana cu rezultate ocupa doar o treime din pagină, restul de 2 treimi fiind albe. Înțeleg că vor să semene cu căutările pe mobile, dar totuși e foarte mult spațiu gol.
Oricum ar fi, Google e Google, face ce vrea și nimeni nu poate să comenteze.
4 Comments
4 sus si 3 jos
Da..Ads everywhere :))
Citeam acum cateva luni ca intentionau sa afiseze pe prima pagina de rezultate sa fie doar ads. Au ramas la 7.
Nu au cum ma ce-ai? Ar fi penibil, la cati bani inghit, sa se lacomeasca asa.