Nimic schimbat, aceleași tooluri, aceeasi interfață, doar numele diferă. După 10 ani de la lansare „Webmaster Tools a fost redenumit „Search Console” sub pretextul că nu toți utilizatorii poartă titulatura de webmaster, dar toți au ca scop îmbunătățirea vizibilității siteurilor în motorul de căutare. Google Search Console poate fi accesat aici. Nici măcar URL-ul nu este schimbat, a rămas tot ‘/webmasters/tools’, dar titlul diferă, deci gata, este rebranding.
Dacă tot am adus în discuție acest serviciu, atrag atenția asupra noului tool „Search Analytics” care a devenit varianta îmbunătățită a „Search Queries” .
Ce aduce nou Search Analytics?
Google a spus, “the new Search Analytics report enables you to break down your site’s search data and filter it in many different ways in order to analyze it more precisely.”
Și au adăugat, “there are some differences between Search Analytics and Search Queries.” Într-adevăr, datele sunt calculate puțin diferit și mai precis, dar în mare sunt aceleași informații. Aici găsiți un document oficial care explică cum se folosește Search Analytics și în același timp enumeră noutățile aduse de acesta. Search Analytics poate fi accesat aici.