Vineri, 19 iunie la ora 16:00 într-o conferință pe Zoom ce va fi menționată în prealabil de organizatori se va discuta despre AI Media, o aplicație în stadiul de prototip, care folosește Machine Learning pentru a identifica branduri de marketing și produse în campanii ce au conținut text, imagini și video.
Obiectivul aplicației este de a cuantifica conținutul asociat brandurilor în social media.
Webinarul este dedicat specialiștilor în marketing, cercetătorilor în domeniul academic, sau antreprenorilor care caută oportunități în utilizarea sau dezvoltarea de unelte inovative folosind conținutul generat de utilizatori pe rețelele sociale.
La discuție vor participa:
- ADRIAN MICU – Decan al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați. Manager de proiect partener – FutureWeb.
- ALEXANDRU CĂPĂȚÎNĂ – Prodecan al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor. Va prezenta principalele rezultate obținute în cadrul proiectului FutureWeb.
- DAN MUNTEANU – Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică. Prezentare prototip aplicație AI Media dezvoltat în cadrul proiectului FutureWeb.
- MARIUS GERU – Doctorand în Marketing, Universitatea Transilvania din Brașov, va modera webinarul și sesiunea de întrebări.
1 Comment
Multumesc pentru sfaturi!